Life is life, nana'na'nana

2010-06-05 00:58:02

Fy vad gött man lever, gillar verkligen planeraren av mitt liv <3

Igår vad det klassfest som innebar brännboll, hjälp vad längesen det var och det var riktigt kul (även i de  kläderna min käraste vän och jag hade på oss) Hahaha ibland kan man inte sluta skratta åt alla dumheter vi har gått igenom! Lyckas med det mesta, allt som man kan och inte kan komma på . .

Sen bar det av till resten av goingarna på stan och studentfest på det, fy vad kul vi har tillsammans .. Mina vänner är guld värda och mer. Efter den långa natten och mycket "shake", sov jag ut till klockan 11 (vilket inte händer för ofta nu för tiden) Ställde till och med klockan för att inte missa jobbet 12.00. En kompis ringde på morgonen och jag lyckades svara och prata i sömnen utan att veta om det, vaknade till ett sms " Förlåt", då tänkte jag "till vad ?". Då visar det sig att hon ringt och väckt mig men inte visste jag det. Ibland undrar man ?! haha

Imon är det kalas på kvällen som ska bli riktigt mysigt men innan det ska jag minsann ut i solen och ta mig en morgonrunda, vad jag unnar mig av livets goda !

Nu ska jag lägga mig efter en vecka med saker som hänt hela tiden och mer blir det.. Inte en kväll ledig fram till studenten !

Bjuder på lite bal bilder:








P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback