Ännu en överflödig kudde, men en minnesvärd kudde !

2010-03-26 20:31:41


Sista dagen på praktikplatsen IKEA är nu slutförd och sicken rolig och snäll personal det finns. Riktigt höjdar ställde det där!
Många goa kommentarer har sagts denna veckan och vad glad man kan bli av en del kunder, toppen jobbet enligt mig just för tillfället hehe.

Kan ju dela med mig av en del underbara kunder:
En kvinna kommer och ber om en lite tavelhylla, jag visar henne platsen och berättar att just hennes vara har utgått. Hon bli självklart väldigt besviken för hennes storlek som visade sig vara mellan lång fanns inte kvar. Hon hade då en lite och en lång tavelhylla att välja på. Jag förestår i all enkelhet att hon tar två korta för att få mellanländen. Hon blir totalt överlycklig och säger " Tack gode att du finns, vad värdefull du är ! "

Ja man kan ju inte bli annat än glad när man glädjer andra med så lite :)

En tant kommer och ber om Murgröna(växt), den får absolut inte vara grön säger hon. Första tanken av mig är "Växer är tyvärr gröna, lilla du" Men säger inget och visar henne växterna. Hon menade att mesta dels av bladen skulle vara vita och försökte hjäpa henne finna den perfekta vilket tydligen var VÄLDIGT svårt, ingen dög till henne och hon kunde inte annat än klaga på precis allt. Tillslut hittade vi en, jag gav den till henne och släppte. Tydligen tog hon den inte och hela föll i marken. Jag säger lite skämtsamt "oj där tappade vi den hehe" då får man tillbaka " vadddååå vi!?!? duu tappade.."  ja du milde..

Där gav jag upp och bad henne kika vidare efter sina vita blommor, hon blev kallad surtanten veckan ut ;)

Nu ligger denna fina rosa kudde i min säng, veckans belöning !

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback