Skönt värre !

2010-03-14 16:19:06

Idag har det varit bara jag och ingen annan fy vad skönt !

Mamma och pappa är på ingång från huvudstaden efter en helhelg, Syrran är på födelsedagskalas och Brosan är i Thaii. Famlijen som är på helt olika ställen en dag som denna skulle jag vilja kalla det :)

Själv har jag suttit med aktiekunskapsfrågor idag, upp emot 70 st fyy vad tråkigt det har varit måste jag säga. Men skönt nu när det är gjort, de skulle ändå göras.
Har egentligen en del annat som borde fixas också, får se om jag orkar.

Ibland kan jag inget annat än älska min lilla syster.
 Dagen börjar med att vi båda sover som stockar och växs av att någon ringer (som tur är det kanske). Så dagen började med ett samtal med brosan och det var riktigt kul att höra hans röst, för det var ju ett tag sen.
Efter det beger jag mig ut på en morgonjoggning, det var riktigt skönt. Ingen snö på vägen, solen i ögonen och ett ganska bra tag sen jag joggade sist- Great.
När man kommer hem har Syster gjort en smothi med yogaurt, hallon, apelsin och passionsfrukt, mums! 
Att små saker kan göra en person så lycklig, tänk på det ! 


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback