and i hope one day you you'll see nobody has it easy

2010-09-17 09:07:20

Sitter nu i soffan med Elsas mode som väntar flera veckor på att bli utläst men tar mig aldrig tid, så nu på morgonkvisten innan jag ska promenera ner till staden för att möta mina tjejer till H&M:öppningen kände jag att jag kunde ägna en stund att bara slappa.

Dagen kommer sedan spenderas på Nilson ska jobba 12-20 men kommer nog bli riktigt kul idag, hoppas jag :)

Helgen ska jag tillbringa med jobb, men bara kortpass fast gör mig ingenting för jag får dubbla lönen på helgerna.. På måndag drar IKEA igång och får se hur det blir där, kommer nog trivas jätte bra !

Annars rullar livet på som vanligt och jag känner mig trygg med att bo hemma ett tag nu framöver och jobba för att sedan se vart vingarna bär. Nu ska jag inte ägna mer tid vid datorn, Ha det !



P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback