Fundersam

2010-09-10 10:21:55

Idag sov jag länge för att vara jag, hela 9.5 h:ar .. No bad !
Ändå skönt att komma upp innan 10 klockan ringer. Nu är det frukost time som gäller och sedan ska jag slapp innan jobbet som väntar på Nilson. Men ser fram emot det har ju haft två helt lediga dagar nu så skönt att komma igång igen !

Kvällen är oklar hittills men bror kommer hem så vi ska i alla fall äta lite gott tillsammans.
En glad nyhet är att jag har fått jobb, på ett roligt ställe där jag tror jag kommer trivas väldogt bra: IKEA.
Det var lite kul för först fick jag ett mail om att jag blev placerad på logistik och det hade jag inte ens sökt men de mumlade om att vi inte fick välja avdelning själva. Då tänkte jag att jag hamnade där på grund av att jag sa att jag gillade och röra på mig och hålla igång och tänkte skippa IKEA för då har jag betydligt bättre jobb, men... 5 minuter senare kommer ett annat mail som talar om att min placering är vardagsrum och det tackar vi för!

Ha en go Fredag, med fredagsmys hela dagen och varför inte komma och shoppa skor!?
P&K

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback