Lätt som en plätt

2010-09-27 08:58:35


Det är fantastiskt lätt att tycka om sina vänner.
Vi är otroligt bra på att komma på roliga och mysiga saker. Detta är en utav alla morgonar i somras med pannkaksfrukost.

Snart kommer en utav de fina, Lyckan, för att hämta mig då vi ska ta sällskap till A6. Jag funderar på att ta en promenad innan för att jag kommer gå inne hela dagen sen annars .. Men det är sjukt kallt och ruggit så det tar emot.

Hopas du får en trevlig start på denna veckan det är ju trots allt måndag, där fick jag tänka till för har ingen koll på veckodagarna längre alls om jag ska vara ärlig !

P&K


Kommentarer
Postat av: bella

ååh vilken bra sommar vi haft! <3

2010-09-27 @ 09:43:35
URL: http://bellanotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback