Liten del av mitt liv

2010-09-06 09:53:29

Dåligaste uppdateringen ever..
Men just nu rullar livet på, inte som arbetslös men som "extra personal-Kvinna" kan man säga.. Jag är ju i alla fall inte arbetslös vilket känns skönt ska bara bestämma mig för vart jag vill stanna..
Idag är det jogging med en vän och sedan brunch med goaste tjejerna i världen! Därefter är det jobb med bästa jobbarkompisarna, verkligen ett arbete och företag att stortrivas, Nilson.
Kvällen ska nog bara innebära slapp framför en go film, men man får la se..

I slutet av sommaren innan min bästa skulle börja plugga tog vi oss en tripp till grannlandet, Danmark.
Bjuder på lite bilder:

Stranden på Lökken, Känsla! 


Shoppping


Blev ju ett antal mil i bil <3

 
Fashon week, modevisning genom hela köpenhamn och innuti köpcentren..
Lökken

Nu hinner jag inte skriva mer men kommer lite till bilder sen :)

P&K



Kommentarer
Postat av: bea

ni är såå sjukt fina. saknar er massor.

2010-09-07 @ 22:58:24
URL: http://beasmode.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Åh vilken fin bild på dig och Sebastian, ni är så fina tillsammans. Hoppas att allt är bra. Kram Tillan

2010-10-07 @ 22:14:03
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback