Smoothie och avkoppling

2010-09-14 11:05:58

Vilken smoothie vinner ?

Malin:
- Jordgubbar
- Blåbär/hallon fil
- banan
- socker
- Hallon
- Is

Sofie:
- Jordgubbar
- Björnbär
- banan
- Naturell fil
- Mjölk
- Is

Superenkla båda två!


Har verkligen kommit på att bada är sjukt avslappnande och gött. Igår blev det en go dag med lunch på stan med mitt S och där efter lite shopping(bara en tröja men mer ska jag inte shoppa för jag ska spara!) sen blev det F&S med B vilket var ett bra tag sen. Riktigt gött att komma igång ingen, så nu köpte jag 10.kort efter rekommendation till annat kort haha, men tio-kort it is!

Efter att sovit många timmar och slö:at i sängen ska jag funderar ut hur denna dagen ska läggas upp. imorgon jobbar jag igen, men bara en dag innan jag får pusta ut med ännu en ledig dag, Jag gillar mina lediga dagar!

P&K


Kommentarer
Postat av: lovisa

Din smoothie vinner, känner mig så pass inspirerad att jag ska göra den imorgon :)

2010-09-16 @ 21:40:58
URL: http://bokenfangardagen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback