One by One

2010-09-09 09:30:37

Nu är det tomt i huset, mamma och pappa är på jobbet medan lill-M är à l'école .

Jag har fått en hel del gjort redan på denna torsdag, är ganska effektiv så här på morgonkvisten.. Frukosten åt jag med övriga i familjen och lyxade till det med lite pannkakor från gårdagen med honung. Sen kollade jag på pappas kavajj som jag skulle åka iväg med, men konstaterade ganska snart att jag kunde sy det själv så nu har jag bytta hans knappar och hoppas han godkänner resultatet "
Har även hunnit städa mitt rum vilket känns så skönt för det var ett måste.

Nu ska jag kolla in ett OTH hade jag tänkt och sedan gå en lång promenad i solen för den skiner just nu in i mitt fönster.. Jag gillar lediga dagar!

Veckans bästa:          Min käraste BROR kommer hem över helgen och jag längtar!
Veckans mindre bra: Saknar alla man träffade i somras som nu inte finns i jönkan



Sommar godingar
Galet trodde knappt det var lagligt med så bra kompisar som man har, ta hand om de du håller kär!

P&K 


Kommentarer
Postat av: bella

VA SJUTTOOON SOFIE!! hahahaha. bikini + stumpor + converse. riktigt hett!

2010-09-14 @ 12:48:58
URL: http://bellanotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback