Onsdag

2010-09-08 08:40:57

Inte dålig uppdatering på det sista måste jag ändå tillägga, över förväntan ;)

Idag är jag för en gångs skull ledig vilket känns riktigt gött! Det är onsdag vilket innebär fotografisk bild ikväll, men har inte hunnit ta några bilder så får väl säga att jag glömde  dem hemma eller något, kommer ju ändå komma försent.

Mamma och jag har precis ätit lite frukost och släppt iväg den minsta i familjen till skolan. Måste bara tillägga att jag har en hamster hemma nu :D appropå ingenting haha

Jag har massa gamla bilder från sommaren som inte haft ett öga utåt så här bjuder jag ännu på en sommarbild:

Första dagen på vårt eviga sommarlov, då alla andra gick till skolan

Detta firades med frukost på västra kajjen(livets place), hade förhoppningar om Bageriet men blev en macka från mackmakeriet !
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback