Ständigt på gång och har mål i mitt liv !

2010-09-26 22:20:08



Åhh vilken helg !
Jag är så glad, över livet och alla dess möljigheter. Inte nog med att vi haft det super på jobbet i helgen och att jag jobbar med världens härligaste. Idag på lunchen får jag ett mail om att jag VUNNIT en tävling, Whhaaa vad händer ?! jag vinner aldrig liksom. Tagggga 5:e Oktober !

Nu spelas "the paper raincoat" i lurarna och jag njuter av att kunna kolla igen lite härliga bilder från denna underbara sommar. Idag insåg jag också att hösten tagit fatt, från himlen kommer lätta, gula löv och det är mörkt redan halv åtta. Men även hösten har sin charm. Kvällen spenderades med familjen(utan bror, fast han fick ett telefonsamtal), scones, Te och Tv-tittande. En ritkigt härlig slapp söndagskväll som var behövd.  

Nu är familjen samlad hemma igen vilket känns skönt, M o P landade inatt och hade haft det super och man förvånas aldrig av dem, de är goa.
M: - Jag har lite presenter till er tjejer.. Sofie du får en perfym ..
S: - Nemen oj, tack. (är lite osäker innan jag sätt den , man vet aldrig)
 Jag tar upp den och..
S: Men mamma det är ju herr-doft denna gången också. Hände nämligen den senaste gången också då jag skulle få något !
M: - NEEE, Va?! De gjorde ju reklam med en tjej i alla fall.
HAHA, Söta.

Imorgon är det måndag och jag ska sälja skor.

Njut av livets ögonblick, för det är för kort att bara tänka framåt!

P&K

Kommentarer
Postat av: Annie

hahaha! du får ge den till sebbe då istället kanske? ;)

2010-09-26 @ 22:40:13
URL: http://annniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback